FIFA Forummet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FIFA Forummet

Dette er for alle FIFA elskere!
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Anmeldelse af Atlanta B.C.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Hard Soccer
Amatørist
Amatørist
Hard Soccer


Antal indlæg : 24
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:02 pm

Atlanta B.C.

Information:

Atlanta B.C. har aldrig fået sit genembrud i fodbold en af grundene er nok uaferne managers, syntes ikke de har været særlig gode derfor er det din tur til at tage over, Antonino Bernardini er for gammel til at være kaptajn og de har ikke rigtig nogle som kan tage over, derfor syntes jeg du skulle købe en midtbane i starten, derefter skal du lige lære spillerne at kende, også når du har gjorde det kan du meget vel ligge i top 3 i italien, jeg lover intet er selv lige begyndt på en karriere med Atlanta men de har spillerne til at spille med de bedste klubber i Italien som Inter, Milan og Lazio.

Nøgle spillere

-----------------------
Antonino Bernardini - Sindsyg stærk mental spiller, desværre er han 33 år og bliver dårligere og dårligere 1-2 år mere men så skal han også væk.
George Forsyth - En sej målmand som næsten reder bolden hver gang, desværre har jeg lagt mærke til at selvom om han er 25 år så er hans forbedring ikke helt stabil, tilgængel er han uhygelig stærk i bold stopning og har krafterne til at være målmand i en klub som Atlanta
Costinha - Han er lige kommet til Atlanta men har allerede passet sig fint ind i klubben, nok den eneste spiller som jeg ikke kan give kritik, måske han er lidt dårlig til hovde men han kan drible, skyde og har en fantastisk tempo.
Marino Defendi - Sikker angreb som virkelig har talent 22 år men levere allerede varen som Angrebs general efter min mening, fantastisk bold placering og kan da også drible, vil klart sige han skal blive i mindst 5 år.
Han udvikler sig bare ikke så hurtig men kan da godt nå langt op på tot'en vis han bliver udviklet ordenligt.

Fra en skala fra 1 til 5.
Holdets teamwork er fantastisk og det er sjovt og se deres gode bold kontrol, det er sjovt og udfordrene, jeg er selv i 2008 men har dog ingen medaljer endnu sluttede som nummer 4 i Serie A.
1 2 3 4 5


Sidst rettet af Man Nov 19, 2007 5:09 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:09 pm

Virkelig flot! Lyder mega spændende, især med Defendi! Very Happy
Men mon ikke Cristiano Doni, vil være lidt skuffet over ikke at være en nøglespiller Wink Very Happy
Men, som sagt s**** flot anmeldelse! Især din indledning med lidt information om dem!
Tilbage til toppen Go down
Hard Soccer
Amatørist
Amatørist
Hard Soccer


Antal indlæg : 24
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:10 pm

Hehe skal nok få ham på senere skal først lige have noget "ædelse"
Tilbage til toppen Go down
Freaky FC
Fifaist
Fifaist
Freaky FC


Antal indlæg : 245
Age : 32
Location : Ganløse
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:40 pm

@Barcelona

Hvad står s**** for ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:42 pm

Freaky FC skrev:
@Barcelona

Hvad står s**** for ? Very Happy

Tjaa. Laughing

I jeres regelsæt, står der: Snak ordenligt! Very Happy
Så jeg har valgt at censurere, men jeg kan da godt lige hviske det: Skide!
Tror ikke der var nogen der hørte det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Freaky FC
Fifaist
Fifaist
Freaky FC


Antal indlæg : 245
Age : 32
Location : Ganløse
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:28 pm

FC Barcelona skrev:
Freaky FC skrev:
@Barcelona

Hvad står s**** for ? Very Happy

Tjaa. Laughing

I jeres regelsæt, står der: Snak ordenligt! Very Happy
Så jeg har valgt at censurere, men jeg kan da godt lige hviske det: Skide!
Tror ikke der var nogen der hørte det Very Happy

Argh Razz
Tilbage til toppen Go down
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:03 pm

Det skulle jeg måske prøve Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:04 pm

FC Slagslunde skrev:
Det skulle jeg måske prøve Very Happy

Har nu prøvet det og syntes også det faktisk er et rimelig sjovt hold at spille med ! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anmeldelse af Atlanta B.C. Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af Atlanta B.C.   Anmeldelse af Atlanta B.C. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anmeldelse af Atlanta B.C.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Anmeldelse af Italien (Int.)
» Anmeldelse af Malaga CF
» Anmeldelse af Tottenham
» Anmeldelse af FC Barcelona
» Anmeldelse af Manchester United

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FIFA Forummet :: Playstation :: Anbefal-
Gå til: