FIFA Forummet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FIFA Forummet

Dette er for alle FIFA elskere!
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Anmeldelse af FC Barcelona

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 12:41 am

FC Barcelona





Kort beskrivelse

FC Barcelona er altid et super spændende hold, da de har et hold der kan holde mange år frem, på de fleste pladser. Dog skal der rimelig hurtig skiftes ud på visse pladser, såsom højre back pladsen som den 30-årige italiener Gianluca Zambrotta besidder. Derudover har Barça en super god økonomi, ledelsen og staffet er helt i top og sidst men ikke mindst står tilskuerne altid bag dig!





Nøglespillere

Victor Valdes: Keeper med exceptionel høj klasse, der især er kendt for sine fantastiske reaktioner. Ydermere er han ung, og holder sit niveau i 3-4 sæsoner. Han leverer altid et godt resultat.

Carles Puyol: En ægte anfører. Giver sig altid 117% og er super god i mand mod mand duellerne. Puyol er ikke særligt høj, men har massevis af styrke og springkraft, hvilket gør at han kan vinde de fleste høvedstødsdueller. Holder sit niveau i 4-5 sæsoner.

Ronaldinho: Ja, hvad kan man sige. Brasiliansk angrebsfodbold, når det er bedst. Ronaldinho er spillets ulitmative trickster - denne titel deles dog med Cristiano Ronaldo - og hans hurtige fødder er altid en udfordring for de bedste forsvarsspillere. Han er fantastisk til at sparke frispark, og skulle du øjne en mulighed for et skud langt udefra, har han også klassen til at sende disse i nettet. Han holder sit niveau gennem 5-6 sæsoner, hvor han endda stiger.

Lionel Messi: Barcelonas fremtidssikring er ikke mere end 1.69 høj, og kommer langvejs fra: Argentina. Lionel Messi bliver en af spillets bedste, og han giver da også et af spillets bedste - hvis ikke det bedste - indtryk, med sin hurtighed, teknik og driblinger. Han holder sit niveau gennem så godt som hele spillet og får endda - næsten - spillets ultimative TOT: 99!

Samuel Eto'o: En af Camerouns løver, der også præsterer fantastisk på klubplan. Samuel Eto'o er en af spillets største måltyve, og har det med at stå på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt. En konstant trussel for spillets forsvarsspillere, og han er da også blevet belønnet med en meget høj TOT. Han holder denne gennem 4-5 sæsoner, men heldigvis har Barcelona spiller som Giovani dos Santos og Bojan Krkic til at afløse Samuel.





Endelig vurdering

På en skala fra 1-5 vil jeg give FC Barcelona en klar femmer. Hver gang jeg har spillet med dem, har jeg spillet bedre fodbold, end med noget andet hold, og desuden har de ungt og holdbart hold, med gode substitutter til at tage over, når de store spillere har brug for en pause. Altid en fornøjelse at sidde i førersædet hos FC Barcelona.

1 2 3 4 5
Tilbage til toppen Go down
Freaky FC
Fifaist
Fifaist
Freaky FC


Antal indlæg : 245
Age : 32
Location : Ganløse
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 10:32 am

Flot Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 1:10 pm

Freaky FC skrev:
Flot Very Happy

Tak. Very Happy
Kommer med en anmeldelse af Manchester United og Roma senere i dag Smile
Tilbage til toppen Go down
Freaky FC
Fifaist
Fifaist
Freaky FC


Antal indlæg : 245
Age : 32
Location : Ganløse
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 4:36 pm

FC Barcelona skrev:
Tak. Very Happy
Kommer med en anmeldelse af Manchester United og Roma senere i dag Smile

Du går til den Razz
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 4:44 pm

Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Tak. Very Happy
Kommer med en anmeldelse af Manchester United og Roma senere i dag Smile

Du går til den Razz

Ja da! Razz
Det handler jo om, at få forummet i gang, og få en hel masse på banen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Freaky FC
Fifaist
Fifaist
Freaky FC


Antal indlæg : 245
Age : 32
Location : Ganløse
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 4:49 pm

FC Barcelona skrev:
Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Tak. Very Happy
Kommer med en anmeldelse af Manchester United og Roma senere i dag Smile

Du går til den Razz

Ja da! Razz
Det handler jo om, at få forummet i gang, og få en hel masse på banen! Very Happy

Jeps Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hard Soccer
Amatørist
Amatørist
Hard Soccer


Antal indlæg : 24
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:04 pm

Sindsyg god iniativ har selv lige skrevet en Atlanta andmeldelse som nok bliver min sidste medmindre jeg finder et nyt hold.
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 5:06 pm

Hard Soccer skrev:
Sindsyg god iniativ har selv lige skrevet en Atlanta andmeldelse som nok bliver min sidste medmindre jeg finder et nyt hold.

Tusind tak! Glæder mig til at læse om Atalanta Very Happy Btw. har du ikke glemt et a? Kan aldrig huske det, men er det ikke Atalanta? Correct me if I'm wrong! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hard Soccer
Amatørist
Amatørist
Hard Soccer


Antal indlæg : 24
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:45 pm

Jeg er lige begyndt med Barca og er noget til 5 kamp.

Fra 1 til 5.
Så må man da give et 5 tal !!!!!
1 2 3 4 5
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:49 pm

Hard Soccer skrev:
Jeg er lige begyndt med Barca og er noget til 5 kamp.

Fra 1 til 5.
Så må man da give et 5 tal !!!!!
1 2 3 4 5

Fedt Very Happy
Dejligt, at høre nogen kan bruge min anmeldelse til noget Very Happy

Btw. super fedt avatar! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:09 pm

Jeg selv hader Barca, altså i den virkelige verden, men i FIFA vil jeg give dig ret i, der er de det bedste hold men kan få !! Og så med alle de dejlige talenter !! En karirre med dem er lykken santa
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 3:03 am

FC Slagslunde skrev:
Jeg selv hader Barca, altså i den virkelige verden, men i FIFA vil jeg give dig ret i, der er de det bedste hold men kan få !! Og så med alle de dejlige talenter !! En karirre med dem er lykken santa

Er der ikke nogen der kan banne ham? Evil or Very Mad Very Happy Wink
Ja, Barca er lykken i FIFA, og de talenter er for vilde. Giovani og Bojan! Det er top dollar Wink
Hvad synes du om selve anmeldelsen?

Btw. skal du nok lige overveje dit forhold til Barca en ekstra gang Very Happy Wink
Tilbage til toppen Go down
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 4:59 pm

FC Barcelona skrev:
FC Slagslunde skrev:
Jeg selv hader Barca, altså i den virkelige verden, men i FIFA vil jeg give dig ret i, der er de det bedste hold men kan få !! Og så med alle de dejlige talenter !! En karirre med dem er lykken santa

Er der ikke nogen der kan banne ham? Evil or Very Mad Very Happy Wink
Ja, Barca er lykken i FIFA, og de talenter er for vilde. Giovani og Bojan! Det er top dollar Wink
Hvad synes du om selve anmeldelsen?

Btw. skal du nok lige overveje dit forhold til Barca en ekstra gang Very Happy Wink

Anmeldelsen er rigtig god syntes jeg faktisk !!
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 1:42 am

FC Slagslunde skrev:
FC Barcelona skrev:
FC Slagslunde skrev:
Jeg selv hader Barca, altså i den virkelige verden, men i FIFA vil jeg give dig ret i, der er de det bedste hold men kan få !! Og så med alle de dejlige talenter !! En karirre med dem er lykken santa

Er der ikke nogen der kan banne ham? Evil or Very Mad Very Happy Wink
Ja, Barca er lykken i FIFA, og de talenter er for vilde. Giovani og Bojan! Det er top dollar Wink
Hvad synes du om selve anmeldelsen?

Btw. skal du nok lige overveje dit forhold til Barca en ekstra gang Very Happy Wink

Anmeldelsen er rigtig god syntes jeg faktisk !!

Mange Thanks Very Happy
Har du så fået overvejet til forhold til Barcelona? Razz Wink


Sidst rettet af Tors Nov 29, 2007 1:44 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 8:34 pm

FC Barcelona skrev:
FC Slagslunde skrev:
FC Barcelona skrev:
FC Slagslunde skrev:
Jeg selv hader Barca, altså i den virkelige verden, men i FIFA vil jeg give dig ret i, der er de det bedste hold men kan få !! Og så med alle de dejlige talenter !! En karirre med dem er lykken santa

Er der ikke nogen der kan banne ham? Evil or Very Mad Very Happy Wink
Ja, Barca er lykken i FIFA, og de talenter er for vilde. Giovani og Bojan! Det er top dollar Wink
Hvad synes du om selve anmeldelsen?

Btw. skal du nok lige overveje dit forhold til Barca en ekstra gang Very Happy Wink

Anmeldelsen er rigtig god syntes jeg faktisk !!

Mange Thanks Very Happy
Har du så fået overvejet til forhold til Barcelona? Razz Wink

Squ iik i virkeligheden, får jeg aldrig så længe Rikkard (stav) er der !!

Jeg er Chelsea man for life !!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anmeldelse af FC Barcelona Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldelse af FC Barcelona   Anmeldelse af FC Barcelona Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anmeldelse af FC Barcelona
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Anmeldelse af Malaga CF
» Anmeldelse af Tottenham
» Anmeldelse af Italien (Int.)
» Anmeldelse af Atlanta B.C.
» Anmeldelse af Manchester United

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FIFA Forummet :: Playstation :: Anbefal-
Gå til: