Jeg spejder mest der i spanien og sydamerika, og jeg kan sige man kan finde en masse spillere som nok skal blive store, igår fandt jeg en argentiner som nu er 19 år med 81 i tot og det går bedre en fremskridt, desværre blev ham fra spanien ikke så god godt nok havde han 64 da jeg fandt ham men det går laaaaaaaangsomt fremad derfor sælger jeg ham til et eller andet skod hold som kan bruge ham.
FC Slagslunde Fifaist
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : Stenløse Registration date : 19/11/07
Emne: Sv: Talentspejder Tirs Nov 27, 2007 10:00 pm
Jeg har ikke brugt spejderen så meget endnu!! Da jeg gjorder søgte jeg i "resten af europa", men har aldrig fundet noget rigtigt spændende!!
FC Barcelona Fifaist
Antal indlæg : 112 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: Talentspejder Ons Nov 28, 2007 3:22 am
Har selv fundet disse:
Mfaki Omaboe, Cameroon Får 91 i 8. sæson
Matthew Naylor, Skotland Får 90 i 7. sæson
Jeg spejder over det hele Men hovedsageligt Sydamerika, hvor jeg dog aldrig har fundet noget Har derimod fundet op til flere gode ungdomsspillere i Afrika og Resten af Europa.
FC Slagslunde Fifaist
Emne: Sv: Talentspejder Ons Nov 28, 2007 5:02 pm
FC Barcelona skrev:
Har selv fundet disse:
Jeg spejder over det hele Men hovedsageligt Sydamerika, hvor jeg dog aldrig har fundet noget Har derimod fundet op til flere gode ungdomsspillere i Afrika og Resten af Europa.
De da rigtig dejlige
FC Barcelona Fifaist
Antal indlæg : 112 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: Talentspejder Tors Nov 29, 2007 1:51 am
FC Slagslunde skrev:
FC Barcelona skrev:
Har selv fundet disse:
De da rigtig dejlige
Det er da det de er Jeg har også lige opdaget en ung fyr ved navn Pedro Irazaola Paz fra Spanien. Han får dog kun 87 og det bliver først helt henne i 10. sæson. Men mon ikke jeg kan få en acceptabel sum penge, for ham?
FC Slagslunde Fifaist
Emne: Sv: Talentspejder Tors Nov 29, 2007 8:35 pm
FC Barcelona skrev:
FC Slagslunde skrev:
FC Barcelona skrev:
Har selv fundet disse:
De da rigtig dejlige
Det er da det de er Jeg har også lige opdaget en ung fyr ved navn Pedro Irazaola Paz fra Spanien. Han får dog kun 87 og det bliver først helt henne i 10. sæson. Men mon ikke jeg kan få en acceptabel sum penge, for ham?
Jooo, det skulle jeg da mene, !!! Og de kan jo bruges på endnu bedre spillere!!