Liga | Italien Vs. FC Barcelona Vs. Heroes 3 - 0 Liga | Italien Vs. FC Barcelona Vs. Heroes 0 - 0 Liga | Italien Vs. FC Barcelona Vs. Heroes 0 - 1 Liga | Italien Vs. FC Barcelona Vs. Heroes 3 - 1 Alm. | Man Utd Vs. .. Vs. Heroes 5 - 2 Alm. | Man Utd Vs. Chelsea Vs. Heroes 2 - 1 (1 - 1 forlænget) Alm. | Man Utd Vs. Schalke 04(Heroes trak sig ud af kampen) Vs. Heroes 5 - 0
04/12 '07 - Alm. | FC Barcelona Vs. Man Utd Vs. Heroes 3 - 1
Freaky FC ___ 6 - 1 - 2 ___ 21 - 7
Sidst rettet af Tirs Dec 04, 2007 8:07 pm, rettet i alt 4 gange
FC Barcelona Fifaist
Antal indlæg : 112 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: Freaky FC's Online-Statistik Tors Nov 29, 2007 1:56 am
Hmm. Har du spillet alle kampene mod den samme? Så er det jo kedeligt Nej, det er sgu ret godt gået, at tage så mange point, specielt taget i betragtning af at du spiller mod FC Barcelona i mange af kampene - så må Heroes jo være ubegribeligt dårlig
Freaky FC Fifaist
Antal indlæg : 245 Age : 33 Location : Ganløse Registration date : 18/11/07
Hmm. Har du spillet alle kampene mod den samme? Så er det jo kedeligt Nej, det er sgu ret godt gået, at tage så mange point, specielt taget i betragtning af at du spiller mod FC Barcelona i mange af kampene - så må Heroes jo være ubegribeligt dårlig
Jamen der er jo ikke andre der kan/gider spille mod mig herfra ?
FC Slagslunde Fifaist
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : Stenløse Registration date : 19/11/07
Det kan du da bande på, hvis jeg ellers havde muligheden for det
FC Slagslunde Fifaist
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : Stenløse Registration date : 19/11/07
Det kan du da bande på, hvis jeg ellers havde muligheden for det
Så må du få mulighed for det
Freaky FC Fifaist
Antal indlæg : 245 Age : 33 Location : Ganløse Registration date : 18/11/07