Antal indlæg : 245 Age : 33 Location : Ganløse Registration date : 18/11/07
Emne: FIFA CUP - Sæson 1 Søn Nov 25, 2007 3:31 am
Dette er foreløbig kun en mulig turneringsplan fra min side og er ikke færdiglavet
Regler fra gruppespillet:
2 kampe mod hvert hold, 1 hjemme og 1 ude.
Den med flest point vinder, hvis nogle har samme antal point er det samlede mål som tæller. Afbrudt kamp gir 1 omkamp første gang, men anden gang taber du automatisk 2-0.
Hvis din modstander ikke møder op under den aftalte tid (Som vi planlægger sammen, Fair Play) taber man automatisk 3-0.
Sidst rettet af Søn Dec 02, 2007 7:30 pm, rettet 1 gang
FC De Barca Admin
Antal indlæg : 114 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Man Nov 26, 2007 11:33 am
godt initiativ!
FC Barcelona Fifaist
Antal indlæg : 112 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Man Nov 26, 2007 10:45 pm
Æææææijh, hvor er jeg bare ærgelig over, at jeg ikke kan være med. Har tænkt mig, at købe en PS3 i en nær fremtid, så jeg gider ikke investere i et netkabel til PS2. Men, er der nogen der ved om der er tradløst net på en PS3? Synes jeg, at have hørt, der var, men er ikke sikker...
Freaky FC Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tirs Nov 27, 2007 12:53 am
FC Barcelona skrev:
Æææææijh, hvor er jeg bare ærgelig over, at jeg ikke kan være med. Har tænkt mig, at købe en PS3 i en nær fremtid, så jeg gider ikke investere i et netkabel til PS2. Men, er der nogen der ved om der er tradløst net på en PS3? Synes jeg, at have hørt, der var, men er ikke sikker...
Det er der ikke. Du skal bruge den tilhørende ledning .. Ved ikke om du kan købe udstyr til trådløst netværk
FC Barcelona Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tirs Nov 27, 2007 1:06 am
Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Det er der ikke. Du skal bruge den tilhørende ledning .. Ved ikke om du kan købe udstyr til trådløst netværk
Vil det sige, at der følger en ledning med, når man køber PS3'en? Altså, således at ledningen ikke skal købes seperat? I så fald, er jeg lige kommet op på 70% sikkerhed, med hensyn til køb af den
FC Slagslunde Fifaist
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : Stenløse Registration date : 19/11/07
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tirs Nov 27, 2007 10:17 pm
Jeg kan desværre ikke spille online !!
Freaky FC Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tirs Nov 27, 2007 10:36 pm
FC Barcelona skrev:
Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Vil det sige, at der følger en ledning med, når man køber PS3'en? Altså, således at ledningen ikke skal købes seperat? I så fald, er jeg lige kommet op på 70% sikkerhed, med hensyn til køb af den
Ja. Det er rigtigt
FC Barcelona Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Ons Nov 28, 2007 3:08 am
Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Freaky FC skrev:
FC Barcelona skrev:
Ja. Det er rigtigt
Wuhuuu One step closer to being 100% sure about, an investment of a PS3
FC Barcelona Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Ons Nov 28, 2007 3:10 am
Hov, ja. Det virker MEGET overskueligt, dit skema. Rigtig flot lavet!
NarkoskovenIF Semi-fifaist
Antal indlæg : 71 Age : 29 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Ons Nov 28, 2007 10:20 pm
Jeg ka ikvære med så
Jeg spiller på ps2 Slime
FC Barcelona Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tors Nov 29, 2007 1:58 am
NarkoskovenIF skrev:
Jeg ka ikvære med så
Jeg spiller på ps2 Slime
Hvis jeg husker rigtigt skulle man enten spille på PS2 Slime eller PS3 for at deltage. Så det er der da mulighed for.
Correct me if I'm wrong!
NarkoskovenIF Semi-fifaist
Antal indlæg : 71 Age : 29 Registration date : 18/11/07
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tors Nov 29, 2007 1:01 pm
FC Barcelona skrev:
NarkoskovenIF skrev:
Jeg ka ikvære med så
Jeg spiller på ps2 Slime
Hvis jeg husker rigtigt skulle man enten spille på PS2 Slime eller PS3 for at deltage. Så det er der da mulighed for.
Correct me if I'm wrong!
Sir i ikk at man ska have ps3 for at være med der ??
Freaky FC Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tors Nov 29, 2007 3:27 pm
Ved det ikke. Men mener man skal
FC Barcelona Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tors Nov 29, 2007 6:43 pm
Freaky FC skrev:
Jamen, så var jeg jo wrong Synes bare, at huske I skrev på Vman forummet, at man ENTEN skulle have PS3 eller PS2 Slime. Kan da lige prøve, at tjekke
Freaky FC Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Tors Nov 29, 2007 7:11 pm
FC Barcelona skrev:
Freaky FC skrev:
Jamen, så var jeg jo wrong Synes bare, at huske I skrev på Vman forummet, at man ENTEN skulle have PS3 eller PS2 Slime. Kan da lige prøve, at tjekke
Det har jeg også læst, men der tror jeg bare der blev ment nettet .. Men man kan også komme på nettet med den gamle PS2'er , så ved ikke hvad de snakker om
Freaky FC Fifaist
Emne: Sv: FIFA CUP - Sæson 1 Søn Dec 02, 2007 7:31 pm