FIFA Forummet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FIFA Forummet

Dette er for alle FIFA elskere!
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fifa Manager 08 - Mit spil!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:43 am

Hej Smile
Jeg vil skrive lidt om mit spil, som jeg kører lige nu!
Jeg vil opdatere løbende!

Jeg er AGF, og det er min første karriere i FM08.
Jeg startede knap så godt ud i første sæson, men med en stærk slutspurt fik jeg hevet mig op på en 6. plads! Lige nøjagtig nok til ikke at blive fyret, men tabte desværre i sidste spillerunde til randers, så OB tog 5. pladsen, og derved IT-Cuppen. Så ingen europa-bold til mig Sad

Jeg havde købt følgende:
S. Dadu (FCM
R. Würtz (FCK)
Dante (Ukendt klub)
C. Olsen (FCM)

Jeg kunne ikke huske hvem jeg solgte, men det kan være at jeg en dag tager mig sammen til at gå ind og kigge!

Næste sæson, som jeg er i gang med nu, er blevet en sæson med mange transfers! Men med succes! Efter 14 kampe ligger jeg nr. 2, et point efter BIF. Har flere 4-0 sejre og en enkelt 5-måls sejr over de forsvarende mestrer fra FCK. Jeg har overrasket alt og alle, og er i nyhederne hele tiden! Jeg er i gang med at forhandle ny kontrakt med AGF, da jeg gerne vil fortsætte mit stærke velovervejede hold!
Jeg har, før jeg købte spillerne, sikret mig via min fantastiske scout og ass. manager, at de er de rigtige for holdet!

Følgende er købt:
A. Dindane (Lens)
K. Stuhr-Ellegård (Randers)
B. Buval (Randers)
Issah (kan ikke huske hans andre navne, men ham fra FCN)
S. Poulsen (FCM)
Ricardo Costa (Wolfsburg)


Mange er solgt, i byttehandler og som normale salg, gider ikke til at nævne dem alle!

Min start-11'er, er:
Kevin
U. Lindkvist (RB) - O. Budtz (DC) - Ricardo Costa (DC) - Dante (LB)
R. Wurtz (DM) - Issah (DM) - K. Arnason (MC)
B. Buval (LW) - G. Dembélé (ST/CF) - A. Dindane (RW)

Bænken: A. Kure - C. Olsen - S. Dadu - S. Poulsen - J. White - L. Vibe

Er overstående lidt forvirret? Så kig på denne flotte fodboldbane, lavet af mig selv:
Fifa Manager 08 - Mit spil! Fodboldopstilling

Det var så mit AGF hold, som jeg selv er rigtig godt tilfreds med. Det skal dog siges at alle mine transfers også har givet et lille underskud. Men jeg skal bare nå Semifinalen i cuppen, så er det rettet op!

Jeg er også landstræner på Danmark.
Jeg førte dem til EM, men da jeg kom ind i landsholdsvarmen, var de godt i gang med kvalen. Så jeg skulle bare slå Nordirland så var vi til EM, og det gjorde jeg!
Til EM, kom jeg flydende i gennem min gruppe der bestod af: Østrig, England og Belgien. Jeg slog Belgien og Østrig og spillede 3-3 med England. Gik videre som 1'er (pga bedre målscorer end England). Jeg trak Kroatien, som jeg slog 2-1. I Semien ventede tyskland! Jeg kom foran 2-0 lige inden pausen, men så kom tyskerne i gang, og i overtiden fik de bragt balance i stillingen. Vi måtte ud i forlænget hvor de scorer yderligere to mål, og jeg ingen. Så semifinalen blev med et nederlag på 4-2 (AET), en stopper for det EM.
Til VM-kval kom jeg i gruppe med: Slovenien, Tyskland (!), Liechenstein, og to dårlige hold jeg ikke kan huske.
Jeg startede elendigt ud! Taber 2-1 i Parken til Slovenien, men slår derefter både Tyskland (2-0), og Liechenstein (3-0).
Længere er jeg ikke nået, men mon ikke jeg nok skal sikre mig deltagelse i VM ?

puhh ha, der var meget, men håber i gider at læse det! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:59 pm

Jeg spiller ikke selv FM, men syntes da det er fedt at du har skrevet om det !! Jeg har læst det hele ! Det lyder som en ret god karirere !! Du har fået mig til at overveje om jeg skulle anskaffe FM !!
Tilbage til toppen Go down
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 12:02 am

Det er meget federe end de fleste tror! Du kan evt. prøve demoen først!
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 3:12 am

Det lyder faktisk også rigtig fedt. Og har også fået okay anmeldelser Smile
Havde selv 04 udgaven til PS2, som jeg spillede rimeligt meget. Men nu spiller jeg mere Football Manager, men det har jo ikke rigtigt en hat, med FIFA at gøre Smile
Tilbage til toppen Go down
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 3:20 pm

I skulle prøve Fifa Manager!
Det er så fedt, meget bedre end alle de andre. Tro mig!
Har både Football Manager 07, Fifa Manager 07 (og 08) og Championship manager 07.

Jeg viulle lave en vurdering af dem, head to head. Og FIFA Manager er klart bedst!
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 5:06 pm

FC De Barca skrev:
I skulle prøve Fifa Manager!
Det er så fedt, meget bedre end alle de andre. Tro mig!
Har både Football Manager 07, Fifa Manager 07 (og 08) og Championship manager 07.

Jeg viulle lave en vurdering af dem, head to head. Og FIFA Manager er klart bedst!

Så er det nok det jeg skal ud og se på, hvis jeg skal have manager spil !! VIl jeg stærk overveje her efter julen !!!! Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 5:39 pm

Skal jeg skrive nogle fordele og ulemper ?
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 9:40 pm

FC De Barca skrev:
Skal jeg skrive nogle fordele og ulemper ?

Jaaa, rigtig, rigtig gerne Smile

Vil gerne vide hvad jeg skal vælge !!
Tilbage til toppen Go down
NarkoskovenIF
Semi-fifaist
Semi-fifaist
NarkoskovenIF


Antal indlæg : 71
Age : 29
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 11:24 pm

La mg give dig et råd FCS!

Køb Football Manager 08!

Det er meget federe! Smile
Tilbage til toppen Go down
FC Barcelona
Fifaist
Fifaist
FC Barcelona


Antal indlæg : 112
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 1:53 am

NarkoskovenIF skrev:
La mg give dig et råd FCS!

Køb Football Manager 08!

Det er meget federe! Smile

Jeg synes også det er super fedt og spiller det konstant - skiftes mellem det og FIFA 08 Very Happy
Men, jeg har ikke prøvet FIFA Manager 08, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig om, hvorledes Football Manager er dårligere eller bedre end FIFA Manager Smile
Tilbage til toppen Go down
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 5:03 pm

I kan jo ikke rigtig udtale jer om det, som Barcelona også siger, før i har prøvet begge dele ?
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 8:37 pm

FC De Barca skrev:
I kan jo ikke rigtig udtale jer om det, som Barcelona også siger, før i har prøvet begge dele ?

Vil du ikke skrive nogle fordele og ulember ved begge spillene ??
Tilbage til toppen Go down
FC De Barca
Admin
Admin
FC De Barca


Antal indlæg : 114
Registration date : 18/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 10:49 pm

Jo. imorgen måske.
Tilbage til toppen Go down
https://fifaforum.danskforum.net
FC Slagslunde
Fifaist
Fifaist
FC Slagslunde


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : Stenløse
Registration date : 19/11/07

Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:05 pm

FC De Barca skrev:
Jo. imorgen måske.

Mange tak, på forhånd!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fifa Manager 08 - Mit spil! Empty
IndlægEmne: Sv: Fifa Manager 08 - Mit spil!   Fifa Manager 08 - Mit spil! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fifa Manager 08 - Mit spil!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg giver min vurdering af manager-spil!
» Hvilket FIFA-spil er bedst ..
» FIFA Manager '08 ?
» Forbedringer til FIFA '09

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FIFA Forummet :: Computer :: Skriv om dit spil!-
Gå til: